Yrittäjä, lisää tehoa markkinointiisi Google Display -mainonnalla
Tässä artikkelissa kerromme lyhyesti, mistä Google Display -mainonnassa on kysymys ja mitä hyötyjä sen avulla voit saavuttaa.
LUE MYÖS
Tue jo kiinnostuneiden asiakkaiden ostopäätöstä uudelleenmarkkinoinnilla (remarketing)
Uudelleenmarkkinointi on tehokas tapa vaikuttaa kohdennetusti asiakkaisiin, jotka ovat jo tutustuneet tarjoamaasi tuotteeseen tai palveluun verkkosivuillasi. Tutustu tarkemmin mistä on kysymys ja miten se toimii.
Sesongit haltuun: 4 vinkkiä, joilla valjastat netin tukemaan myyntiäsi
Loppuvuoden tärkeät myyntisesongit lähestyvät. Näillä keinoilla otat sesongit haltuun ja vahvistat yrityksesi myyntiä verkossa.
Vinkkimme yrittäjälle, miten yrityksesi palveluita kannattaa tarjota netissä
Suomalaisten asiointi on siirtynyt vahvasti nettiin. Siksi siellä on erityisen tärkeää olla hyvin esillä ja edistää myyntiä. Tässä vinkkejä miten voisit tarjota yrityksesi palveluita netissä, miten varmistat palveluidesi löydettävyyttä ja miten asiakkaitasi kannattaa verkossa palvella. Ota käyttöösi!