Tue jo kiinnostuneiden asiakkaiden ostopäätöstä uudelleenmarkkinoinnilla (remarketing)

Uudelleenmarkkinointi on tehokas tapa vaikuttaa kohdennetusti asiakkaisiin, jotka ovat jo tutustuneet tarjoamaasi tuotteeseen tai palveluun verkkosivuillasi. Tutustu tarkemmin mistä on kysymys ja miten se toimii.

LUE MYÖS

Katso kaikki artikkelit

Ovatko kotisivusi saavutettavat kaikille potentiaalisille asiakkaillesi?

Saavutettavuudesta puhutaan paljon eikä syyttä. Yli miljoona ihmistä Suomessa kärsii siitä, etteivät digitaaliset palvelut ole heidän käytettävissään.

LUE MYÖS

Katso kaikki artikkelit

Ovatko yrityksesi tiedot verkossa oikein ja brändisi luotettava?

Tiesitkö, että yritysten tietoja julkaistaan useissa verkkopalveluissa ilman, että yrittäjä tietää siitä itse? Tiedot kannattaa käydä säännöllisesti tarkistamassa, sillä niiden yhdenmukaisuus on erittäin tärkeää hakukoneiden ja näkyvyyden kannalta.

LUE MYÖS

Katso kaikki artikkelit

Näin saat lisää asiakkaita ja myyntiä verkkokauppaan

Tässä artikkelissamme kerromme tehokkaista vaikutuskeinoista verkkokaupan myynnin edistämiseen. Vinkki myös niihin tilanteisiin, joissa asiointi jäi kesken.

LUE MYÖS

Katso kaikki artikkelit
0100100 yrittäjälle

Syksyn ja talven sesongit haltuun: 4 vinkkiä, joilla valjastat netin tukemaan myyntiäsi

Loppuvuoden tärkeät myyntisesongit lähestyvät. Näillä keinoilla otat sesongit haltuun ja vahvistat yrityksesi myyntiä verkossa.

LUE MYÖS

Katso kaikki artikkelit
nainen ja megafoni

Näin autamme asiakastamme markkinoinnissa

0100100, sieltä löytyy kaikki… Tämä mainoslaulu on varmasti tuttu suurimmalle osalle suomalaisista. Meiltä ihmiset osaavat kysyä yhteystietoja ja neuvoja. Mutta niiden tarjoamisen ohella palveluihimme kuuluu paljon muutakin, esimerkiksi valtava valikoima digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja suomalaisille yrityksille.

LUE MYÖS

Katso kaikki artikkelit