Näin autamme asiakastamme markkinoinnissa

0100100, sieltä löytyy kaikki… Tämä mainoslaulu on varmasti tuttu suurimmalle osalle suomalaisista. Meiltä ihmiset osaavat kysyä yhteystietoja ja neuvoja. Mutta niiden tarjoamisen ohella palveluihimme kuuluu paljon muutakin, esimerkiksi valtava valikoima digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja suomalaisille yrityksille.

Siskon lapsi kysyy, mitä sä oikein teet työksesi. Hetken mietittyäni vastaan, että autan meidän asiakkaitamme tekemään kauppaa. Sitähän yrityksemme on tehnyt jo yli sadan vuoden ajan. Vuosien saatossa tosin auttamisen metodit ovat muuttuneet. Siinä missä ostajat ennen etsivät yrityksen tietoja puhelinluettelon keltaisilta sivuilta, nyt 0100100:n palvelut varmistavat, että ostohalukkaat asiakkaat löytävät tuotteiden tai palveluiden myyjät nopeasti ja helposti.

Asiakkaamme saavat meiltä niin kotisivut kuin Google– ja Facebook-mainonnankin sekä hyvän näkyvyyden kymmeniin internetin kanaviin mukaan lukien 0100100.fi sivuston. Asiakaskuntannastamme suurin osa on suomalaisia pk-yrittäjiä ja olemmekin suunnitelleet palvelumme auttamaan hyvin juuri heitä. Digitaalisessa maailmassa pienikin voi olla suuri – eli ei tarvitse huutaa miljoonabudjetilla tullakseen näkyväksi.

Asiakas on oikeasti tärkein

Digitaalisten markkinointiratkaisujen tarjoajista ei ole pulaa. Miksi tästä isosta joukosta kannattaa valita juuri meidät yhteistyökumppaniksi? Voin käsi sydämellä sanoa, että meillä asiakas on oikeasti tärkein eikä vain maininta juhlapuheissa. Jokaisen 0100100-palveluiden työntekijän selkärangassa on, että me menestymme silloin kun asiakkaamme menestyy. Se asia on muuten kirjattuna myös strategiaamme.

Yksi käytännön esimerkiksi tästä on, että haluamme tarjota asiakkaallemme oman yhteyshenkilön niin myynnissä kuin tuotannossakin. Tämä tuttu yhteyshenkilö pitää huolen, että kaikki sujuu. Hän tuntee asiakkaansa ja tämän tarpeet.
Ei siis ole sattumaa, että myynnissä käytämme titteliä myynti- ja asiakasvastaava. Siihen malliin myös asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä: vuodesta 2017 lähtien liikevaihtomme on kasvanut tasaisesti ja kasvu tuntuu jatkuvan tänäkin vuonna.

Jatkuvaa kehitystä parempiin palveluihin

Jotta voimme aidosti huolehtia asiakkaistamme parhaalla mahdollisella tavalla, pidämme huolta ammattitaidostamme niin myynnissä kuin tuotannossakin. Kouluttaudumme säännöllisesti, ja meillä jokaisella on henkilökohtainen osaamispolku, jota kulkien olemme huomenna parempia kuin tänään.

Vaikka yrityksemme on vanha, emme ole vanhanaikaisia. Pyrimme aktiivisesti miettimään uudenlaisia tapoja tehdä asioita – ja niin teemmekin. Pörssiyhtiö Eniro, joka omistaa meidät, on luonut meille hyvät mahdollisuudet kehittyä ja kehittää. Se on myös tuonut liiketoiminnallemme kansainväliset puitteet ja tuonut konsernin laajan osaamisen meidänkin hyödyksemme.

0100100-perhe pitää yhtä

Meille on organisaationa tärkeää, että ihmisten on hyvä olla täällä töissä, ja sen hyvän olon haluamme heijastuvan myös asiakkaisiimme. Vaikka juuri nyt pääsääntöisesti operoimme kukin kotoa käsin, on 0100100-perhe voimakas ja yhtenäinen.

Meillä ei turhia pönötellä, sillä meillä saa ja pitää olla oma itsensä. Matalassa hierarkiassamme ei teennäisyydellä ole sijaa. Olenkin todella ylpeä, että saan työskennellä juuri näiden ihmisten kanssa.

Viime vuosi oli haastava monella tapaa meille kaikille. Oli hienoa huomata kuinka sitkeästi ja sitoutuneesti meidän henkilöstömme toimi. Nuokin yhteiset kokemukset ovat tehneet meistä entistä vahvempia, ja tiedän, että tällä porukalla selviämme mistä vaan.
Vaikka kesäloman tuoma lepo tulee tarpeeseen, niin jo nyt tietää, että elokuussa on kiva tulla töihin ja toivottavasti nähdä työkavereita ihan kasvokkainkin.

Elisa Lindroos
Liiketoimintajohtaja 0100100-yrityspalveluissa

#0100100yrittajalle #digitaalinenmarkkinointi #myynti

Haluatko tietää lisää palveluistamme yrityksille? Ota yhteyttä vaikka heti, niin jutellaan.

Jaa julkaisu:

LUE MYÖS

Katso kaikki artikkelit