USEIN KYSYTTYÄ NÄKYVYYSPAKETISTA

  • Minulla on jo hyvät kotisivut ja ne löytyvät Googlesta. Miksi tarvitsisin lisää näkyvyyttä?
    Hienoa, että kotisivusi ovat kunnossa ja ne löytyvät Googlesta! Ihmiset tekevät kuitenkin paljon hakuja eri palveluista ja kanavista kulloisenkin tarpeen ja tilanteen mukaan. Usein yhteydenotto voi tapahtua jo suoraan ilman vierailua kotisivuilla. Esimerkiksi autossa käytetään usein navigaattoria tai soitetaan 0100100-palveluun, ystäviin pidetään yhteyttä sosiaalisessa mediassa ja tietoa yrityksistä ja palveluista etsitään Googlesta. Kannattaa siis varmistaa, että kaikissa asiakkaittesi käyttämissä kanavissa on yrityksestäsi oikeat tiedot. Yhdenmukaiset tiedot eri palveluissa parantavat myös yrityksesi asemaa hakukoneissa.
  • Minulla on jo Google my Business?
    Hienoa! Google my business -profiilin haltuunotto onkin tärkeä askel hyvän verkkoläsnäolon varmistamisessa. Sen lisäksi on hyvä huomioida, että me suomalaiset teemme hakuja eri palveluista ja kanavista aina tarpeen ja tilanteen mukaan. Usein liikkeellä ollessa autossa käytämme navigaattoria tai soitamme 0100100-palveluun, pidämme yhteyttä ystävien kanssa somessa ja etsimme tietoa, yrityksiä ja palveluita Googlesta. Näin ollen kannattaa varmistaa, että yrityksesi oikeat tiedot löytyvät kaikissa asiakkaittesi käyttämistä palveluista. Yhdenmukaiset tiedot eri palveluissa parantavat myös yrityksesi asemaa hakukoneissa.
  • Palveluverkostossanne oli useita esimerkkejä, joista en ole kuullutkaan. Mitä hyötyä niistä on?
    Tuttujen ja käytetyimpien palveluiden lisäksi varmistamme tietojen näkyvyyden myös useissa palveluissa ja alustoissa, jotka ovat monille tuntemattomampia. Tietojen oikeellisuus ja yhdenmukaisuus näissä kaikissa kanavissa on sekä näiden yksittäisten palveluiden käyttäjien että myös Googlen kannalta. Google tarkistaa tietojen oikeellisuutta ja merkittävyyttä useista eri lähteistä, joten kattava näkyvyys on tärkeää myös hakukonelöydettävyyden vahvistamiseksi.
  • Voinko huolehtia tiedoistani itse?
    Toki, mutta tietojen syöttö ja päivittäminen kymmenissä kanavissa on varsin työlästä ja aikaa vievää. Koulutetut ammattilaisemme tietävät kokemuksesta, mikä toimii ja mitkä pienetkin yksityiskohdat kannattaa ottaa huomioon. Autamme sinua mielellämme, ja näin aikasi säästyy tärkeämpiin tehtäviin.
  • Kuinka nopeasti tiedot päivittyvät?
    Päivitämme tiedot heti, kun olemme saaneet sinulta muutospyynnön. Suureen osaan palveluista tiedot päivittyvät välittömästi, joissakin palveluissa julkaisujärjestelmän seuraavan päivityksen yhteydessä.
Onko mielessä vielä jotain kysyttävää? Lähetä meille viesti alla olevalla lomakkeella ja kerromme lisää.

Oletko valmis kasvattamaan myyntiäsi?
Me autamme sinua siinä.

Aloita ottamalla yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja autamme asiakkaitasi löytämään sinut paremmin!

Lue tarkemmin henkilötietojen käsittelystä tietosuojakäytäntö-sivulta.